שלוש מודעות עם קריאייטיב וארט דיירקטינג שממש אהבתי וגם העולם.// אייל סגל
מכירים את זה שצריכים להוריד מודעה ממש דחוף? ושהיא חייבת לרדת לדפוס היום, עכשיו, אתמול ואין זמן לרעיונות מתוחכמים ובטח שלא לביצוע? מה שנקרא: ״בריף תעיף״… אז הנה כמה מודעות שממש לא כאלה, בסלנג הברנז׳אי נקראות מודעות ארט. מסוג הקריאיטיב שכבר ברף עיפרון אפשר לראות שהויז׳ואל מורכב, והביצוע הולך להיות ממש לא פשוט, שלא נאמר לוקח המון זמן. זה נכון, שככל שאנחנו מתקדמים טכנולוגית, אנחנו עוברים תהליך של השטחה ויזואלית, כמו הלוגויים החדשים בתהליך המיתוג מחדש של חברות הענק והשפה הדיגיטלית החדשה ששואפת לפשטות גרפית. אבל בניגוד לזה עדיין מה שמרגש הוא ההיפר ריאליזם, גם זה שבא לידי ביטוי בקריאיטיב. ממש כמו הסלוגן הנצחי של גינס: "Good things come to those who wait" ככה המודעות האלו עושות כבוד למותג שלהם, לאנשי המקצוע שעבדו עליהם והכי חשוב לקהל היעד.
פרינט מספר 1:
Heaven and Hell
חשבתי הרבה איך נראה הרף עיפרון והשלבים לביצוע הויז׳ואל המרהיב הזה, שמתאר את הקונטרסט בין המסע המפנק בחלק העליון של הפריים לבין החלק התחתון שבו רואים את המסע של המזוודה בתא המטען. עבדו על המודעה הזאת לא פחות מ-5 ארט דיירקטורים סינים.
כותרת: Heaven and Hell
סוכנות: JWT, Shanghai , China
לקוח: Samsonite
פרינט מספר 2:
גם כאן לא מדובר במודעות של מעכשיו לעכשיו, הויז׳ואל עשוי בצורה כל כך מורכבת וריאליסטית, שאם כבר עושים אותו, אז למה לא לעשות כבר סדרה של 3 מודעות. למרות שהעיצוב עומד יפה גם בזכות עצמו מה שעובד זה ההרמה למסר: Don't let food stay too long
סוכנות: Lowe, Jakarta, Indonesia
לקוח: מותג מברשות השיניים Pepsodent
פרינט מספר 3:
סדרת המודעות שנועלות את הנושא, מודעות למנגנוני אבטחה ונעילה מבוססות חתימת טביעת אצבע. מודעות של סוכנות SpicyH התאילנדית מבנגקוק מראים את שכבות ההגנה של המערכת, על ידי שימוש בהשוואה לטביעת אצבע עצמה, וזה קורה במעבדה, בבית פרטי ובמשרדים. הויז׳ואלים גם כאן לא נראים פשוטים לביצוע ועם זאת הפיקו סדרה של 3 מודעות.
כותרת: It Works
סוכנות: SpicyH
המאמר הופיע ופורסם באתר קהילת מנהלי שיווק מצייצים
Comments