top of page
תמונת הסופר/תBOOM

איך להכין את המותג שלכם לקיץ?

עודכן: 22 בספט׳ 2022

הקיץ כבר כאן וזה בדיוק הזמן לחטב ולעצב את נראות המותג שלכם.

להוריד שכבות מיותרות, לעבוד קצת על הצבע, להתעדכן, להבליט את היתרונות של העסק והערכים שבחרתם להוביל ולמקד את העיניים של כולם - אליו.


על מנת למשוך את הלקוחות המתאימים, המותג שלכם חייב להיראות מושך ורלוונטי לקהל היעד, כדי לבלוט מעל המותגים המתחרים, שכבר הספיקו להכין את עצמם לעונה. נכון שזה נראה שכאילו הכל גנטיקה והמותגים המתחרים נראים טוב יותר.

תמיד יהיו את הסקפטיים שיגידו שהכל פוטושופ.

אבל האמת שמדובר בהמון השקעה, הכנה, תכנון ומאמץ. וכשהמותג יוצא, כולו מעוצב ויפה, הוא מסובב ראשים וגורם לאחרים לרצות להיראות אתו וכמוהו.


כן זה אפשרי, אפילו אם המתחרים בילו בסטודיו פעמיים-שלוש פעמים בשבוע, כאילו אין להם עסק לנהל. רק שעיצוב או עדכון המיתוג זה לא אימון בחדר כושר; אפשר לראות את השינוי כבר מהביקור הראשון אצלנו בסטודיו.

קחו רגע ותשאלו את עצמכם:

  1. ⁩ האם מיתוג העסק שלי נראה מספיק טוב, כדי שהלקוחות שלי ירצו להיראות איתו?

  2. ⁩ האם המיתוג מעורר תגובה רגשית בקרב קהל היעד?

  3. ⁩ האם המיתוג מוציא טוב את הקהל שלי?

  4. ⁩ האם המיתוג יוצר העדפה בקרב קהל היעד?

  5. ⁩ האם המיתוג מושך את הלקוחות של העסק?


 

אם הבנתם שאתם צריכים להכין את המותג שלכם לקיץ, אל תחכו. בואו נתחיל לעבוד. לפגישה ראשונית ללא התחייבות>>> https://www.boomstudio.co.il/contact

או פשוט השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Comments


bottom of page